آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پنل کاربری" به صفحهای منتقل میشوید که امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفا ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی اسپم میشوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "لیست سفارشات " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا برای خرید از دریم مال، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، بدون عضویت در سایت نیز می توانید سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایید اما با عضویت در دریم مال میتوانید:
- سریعتر و سادهتر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
دریم مال با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه " لیست سفارشات " از وضعیت آن مطلع شوید.
در ضمن میتوانید وضعیت مرسوله پستی خود را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت دریم مال با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با دریم مال تماس بگیرید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دریم مال تماس بگیرم؟
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش سیتی سنتر اروند با شما تماس خواهند گرفت.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
گاهی به دلایل مختلف مانند مشکلات گمرک و یا عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال دریم مال تلاش میکند تا این کالاها مجددا در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.
در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت "فروش رفته" یا "بهزودی" را دارید، میتوانید برای اطلاع از موجود شدن و عرضه کالا در سایت دریم مال، از سرویس "آگاه سازی" که در صفحه جزئیات محصول قرار دارد، استفاده کنید تا به هنگام عرضه آن کالا در سایت، از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاعرسانی شود.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
کالاهای دارای قیمت که در سایت دریم مال با وضعیت "موجود" مشخص شده، قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.
البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
آیا تعداد خرید از یک کالا در دریم مال محدودیتی دارد؟
به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی از یک کالا در سیتی سنتر اروند وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال میشود.
پیش از خرید کالا، چگونه میتوانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟
کشور سازنده هر کالا در توضیحات موجود در سایت قید می شود. لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند و تنها به دلیل خط تولید ارزانتر است که بسیاری از کالاها در چین تولید میشوند.
با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دریم مال، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی و یا اینترنت قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
هزینه ارسال بسته ها با توجه به وزن سفارش و محدوده جغرافیایی مشتری متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
سفارشها چه زمانی به پست تحویل داده میشود؟
همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه ( به غیر از روزهای تعطیل رسمی ) تحویل پست میشوند.
آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
آیا قیمت محصولات در سایت دریم مال به روز هستند؟
بله، دریم مال به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
آیا قیمتهای دریم مال نسبت به بازار ارزانتر است؟
سیاست قیمت گذاری در دریم مال مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی به دلیل واردات مستقیم کالاها توسط دریم مال قیمتها در سایت کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دریم مال برای مشتریان به صرفه است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در دریم مال قیمتهای خرده فروشی است که بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند.