بله، دریم مال به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
هزینه ارسال بسته ها با توجه به وزن کالاهای سفارش و محدوده جغرافیایی مشتری متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان میرسد.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "لیست سفارشات " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
گاهی به دلایل مختلف مانند مشکلات گمرک و یا عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "فروش رفته" تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال دریم مال تلاش میکند تا این کالاها مجددا در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی و اینترنت قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.